Υπολογισμός αξίας διάρκειας ζωής - Επισκόπηση, Πώς να υπολογίσετε το LTV

Ο υπολογισμός αξίας διάρκειας ζωής είναι η διαδικασία με την οποία μια επιχείρηση μετρά την αξία ενός πελάτη στην επιχείρηση μέσω της πλήρους διάρκειας ζωής του πελάτη. Η αξία διάρκειας ζωής πελάτη ή το LTV είναι μία από τις μετρήσεις που χρησιμοποιούνται για τη μέτρηση της ανάπτυξης μιας εταιρείας.

Υπολογισμός αξίας διάρκειας ζωής

Συγκρίνοντας την τηλεόραση LTV μιας εταιρείας με το κόστος απόκτησης πελατών, μπορεί να υπολογίσει την αξία ενός πελάτη στην επιχείρηση κατά τη διάρκεια του χρονικού διαστήματος που συσχετίστηκε με αυτούς. Το LTV βοηθά μια εταιρεία να κερδίσει και να διατηρήσει πολύτιμους πελάτες.

Τι είναι η αξία διάρκειας ζωής πελάτη (LTV);

Η αξία διάρκειας ζωής του πελάτη (LTV), επίσης γνωστή ως αξία διάρκειας ζωής, είναι τα συνολικά έσοδα Έσοδα πωλήσεων Τα έσοδα από πωλήσεις είναι το εισόδημα που λαμβάνει μια εταιρεία από τις πωλήσεις αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών. Στη λογιστική, οι όροι «πωλήσεις» και «έσοδα» μπορούν, και συχνά χρησιμοποιούνται, εναλλακτικά, να σημαίνουν το ίδιο πράγμα. Τα έσοδα δεν σημαίνει απαραίτητα μετρητά που λαμβάνονται. μια εταιρεία αναμένει να κερδίσει καθ 'όλη τη διάρκεια της σχέσης τους με έναν μόνο πελάτη. Ο υπολογισμός της αξίας της διάρκειας ζωής του πελάτη αντιπροσωπεύει το κόστος απόκτησης πελάτη, τα λειτουργικά έξοδα Έξοδα Τα έξοδα είναι ένας τύπος δαπανών που ρέει μέσω της κατάστασης αποτελεσμάτων και αφαιρείται από τα έσοδα για να φτάσει στο καθαρό εισόδημα. Λόγω της αρχής της λογιστικής σε δεδουλευμένη βάση, τα έξοδα αναγνωρίζονται όταν πραγματοποιούνται, όχι απαραίτητα όταν πληρώνονται. ,και το κόστος παραγωγής των αγαθών ή των υπηρεσιών που κατασκευάζει η εταιρεία. Πολλές εταιρείες τείνουν να αγνοούν τη μέτρηση LTV, αλλά η αξία ζωής των πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη μιας εταιρείας.

Ο υπολογισμός της αξίας ζωής δίνεται ως:

Αξία διάρκειας ζωής - Τύπος

LTV - Τύπος

Πώς να υπολογίσετε το LTV μιας εταιρείας;

  • Μέση αξία αγοράς - Υπολογίζεται διαιρώντας τα συνολικά έσοδα της εταιρείας για μια χρονική περίοδο με τις συνολικές αγορές που πραγματοποίησαν οι πελάτες της κατά το ίδιο χρονικό πλαίσιο.
  • Μέσο ποσοστό συχνότητας αγοράς - Υπολογίζεται από τις συνολικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν για μια χρονική περίοδο από τους μεμονωμένους πελάτες που πραγματοποίησαν αυτές τις αγορές κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
  • Αξία πελάτη - Υπολογίζεται πολλαπλασιάζοντας τη μέση αξία της αγοράς με τον αριθμό των φορών που πραγματοποιήθηκε η αγορά.
  • Μέση διάρκεια ζωής του πελάτη - Είναι ο μέσος αριθμός ετών που ένας πελάτης συνεχίζει να αγοράζει τα αγαθά και τις υπηρεσίες της εταιρείας.
  • Υπολογισμός αξίας διάρκειας ζωής - Το LTV υπολογίζεται πολλαπλασιάζοντας την αξία του πελάτη στην επιχείρηση με τη μέση διάρκεια ζωής του. Βοηθά μια εταιρεία να προσδιορίσει πόσα έσοδα μπορούν να αναμένουν να κερδίσει από έναν πελάτη καθ 'όλη τη διάρκεια της σχέσης τους με την εταιρεία.

Αριθμητικό παράδειγμα

Οι μέσες πωλήσεις σε ένα κατάστημα ρούχων είναι 80 $ και, κατά μέσο όρο, ένας πελάτης ψωνίζει τέσσερις φορές κάθε δύο χρόνια. Η τιμή διάρκειας ζωής υπολογίζεται ως LTV = 80 x 4 x 2 = 640 $ .

Επιπλέον, το περιθώριο κέρδους στο κατάστημα ρούχων είναι 20%, επομένως το CLV έχει ως εξής: CLV = 80 x 4 x 2 x 20% = 128 $ .

Ο αριθμός αξίας ζωής μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση να εκτιμήσει τις μελλοντικές ταμειακές ροές και τον αριθμό των πελατών που πρέπει να αποκτήσουν για να επιτύχουν κερδοφορία.

Ποιοι παράγοντες συμβάλλουν στην αξία ζωής;

Η αξία ζωής μιας επιχείρησης εξαρτάται από το πόσο δημοφιλής είναι η επωνυμία μεταξύ των πελατών. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης δεν έχει καμία πίστη στην επωνυμία και δεν αντιμετωπίζει κανένα κόστος αλλαγής κατά την αγορά ενός προϊόντος ανταγωνιστικής εταιρείας, μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στην αξία ζωής της εταιρείας. Ακολουθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την τηλεόραση LTV μιας εταιρείας:

1. Ρυθμός καύσης

Το ποσοστό στροφών περιγράφει πόσο συχνά οι πελάτες σταματούν να ψωνίζουν σε μια επιχείρηση στην οποία ήταν κάποτε πιστοί πελάτες. Η τιμή μπορεί να διαφέρει από επιχείρηση σε επιχείρηση και εξαρτάται από το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας και την ικανότητά τους να διατηρούν τους πελάτες ενδιαφερόμενους για τα προϊόντα τους. Συνήθως, οι μικρές επιχειρήσεις και οι νεοσύστατες επιχειρήσεις τείνουν να αντιμετωπίζουν υψηλό ποσοστό στροφών.

2. Πίστη στο εμπορικό σήμα

Μετρά το πόσο πιστοί είναι οι πελάτες στη μάρκα και ποιοι συνεχίζουν να αγοράζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Η οικοδόμηση της αφοσίωσης στην επωνυμία μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση των πελατών και στη μείωση του ποσοστού μετατόπισης. Μια εταιρεία με πολλούς πιστούς πελάτες θα δημιουργήσει υψηλή αξία διάρκειας ζωής.

Πώς να αυξήσετε το LTV;

Υπάρχουν πολλές τακτικές που μπορούν να εφαρμόσουν οι επιχειρήσεις για να αυξήσουν την αποδοτικότητα και να αυξήσουν τα ποσοστά διατήρησης των πελατών, αυξάνοντας έτσι το LTV τους:

1. Καλή επικοινωνία

Ανοιχτή επικοινωνία Επικοινωνία Η ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας είναι μία από τις πιο σημαντικές δεξιότητες ζωής που πρέπει να μάθεις. Η επικοινωνία ορίζεται ως μεταφορά πληροφοριών για μεγαλύτερη κατανόηση. Μπορεί να γίνει φωνητικά (μέσω προφορικών ανταλλαγών), μέσω γραπτών μέσων (βιβλία, ιστότοποι και περιοδικά), οπτικά (χρησιμοποιώντας γραφήματα, γραφήματα και χάρτες) ή μη λεκτικά μεταξύ της επιχείρησης και του πελάτη μπορεί να βοηθήσει έναν πελάτη να σχετίζεται με το καλύτερη μάρκα. Είναι σημαντικό για τις εταιρείες να ακούνε σχόλια από τους πελάτες τους, καθώς μπορεί να τους βοηθήσει να βελτιωθούν και να αναπτυχθούν. Η αποτελεσματική επικοινωνία μειώνει επίσης το ρυθμό καύσης.

2. Προσελκύστε ξανά πελάτες

Ένας αποτελεσματικός τρόπος αύξησης της LTV είναι η επαφή με πελάτες που αγόρασαν προηγουμένως αγαθά και υπηρεσίες από την εταιρεία. Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για εταιρείες με μεγάλη διάρκεια ζωής και μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της αναγνώρισης της επωνυμίας.

3. Αυξήστε την αφοσίωση στην επωνυμία

Η αξία ζωής μιας εταιρείας μπορεί να βοηθήσει μελλοντικές προβλέψεις ανάπτυξης και να αυξήσει την κερδοφορία. Το LTV μπορεί να αυξηθεί με την εφαρμογή στρατηγικών για την αύξηση της εμπιστοσύνης της μάρκας

Σχετικές αναγνώσεις

Το Finance είναι ο επίσημος πάροχος του Financial Modeling and Valuation Analyst (FMVA) ™ FMVA® Certification Συμμετάσχετε 350.600+ φοιτητές που εργάζονται για εταιρείες όπως το Amazon, το JP Morgan και το πρόγραμμα πιστοποίησης Ferrari, σχεδιασμένο για να μετατρέψει οποιονδήποτε σε παγκόσμιο επίπεδο οικονομικός αναλυτής.

Για να συνεχίσετε να μαθαίνετε και να αναπτύσσετε τις γνώσεις σας σχετικά με την οικονομική ανάλυση, προτείνουμε ιδιαίτερα τους παρακάτω πόρους:

  • Κόστος Κατασκευασθέντων Εμπορευμάτων (COGM) Κόστος Κατασκευασθέντων Αγαθών (COGM) Το Κόστος Κατασκευασθέντων Εμπορευμάτων, γνωστό και ως COGM, είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται στη λογιστική διαχείρισης που αναφέρεται σε ένα χρονοδιάγραμμα ή δήλωση που δείχνει το συνολικό κόστος παραγωγής μιας εταιρείας κατά τη διάρκεια ενός συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
  • Ανάλυση κερδοφορίας πελάτη Ανάλυση κερδοφορίας πελάτη Ανάλυση κερδοφορίας πελάτη είναι ένα εργαλείο από τη διαχειριστική λογιστική που μετατοπίζει την εστίαση από την κερδοφορία της γραμμής προϊόντων στην κερδοφορία μεμονωμένων πελατών. Η Ανάλυση Κερδοφορίας Πελατών είναι μια μέθοδος για την εξέταση των διαφόρων δραστηριοτήτων και εξόδων που προκύπτουν για την εξυπηρέτηση ενός συγκεκριμένου πελάτη. Τύπος, παραδείγματα, οδηγός
  • Τύποι πελατών Τύποι πελατών Οι πελάτες παίζουν σημαντικό ρόλο σε οποιαδήποτε επιχείρηση. Με την καλύτερη κατανόηση των διαφορετικών τύπων πελατών, οι επιχειρήσεις μπορούν να είναι καλύτερα εξοπλισμένες για ανάπτυξη
  • Walmart Marketing Mix Το Walmart Marketing Mix Το Walmart είναι ένα ισχυρό δυναμικό μιας επιχείρησης και ένα από τα βασικά πλεονεκτήματά του είναι το μίγμα μάρκετινγκ. Η επιβίωση στη λιανική αγορά απαιτεί κάτι περισσότερο από απλή τύχη

Πρόσφατες δημοσιεύσεις